درکشوری که من عمرم درآن به فنارفت, متاسفانه قانونمندنیست,ونقض قانون اساسی متدشده وباجرات میتوان گفت تبدیل به یک بندازقانون شده.ودرتمام ادارات وارگانهابه مردم زورگفته میشود.وهیچ مرجعی هم برای رسیدگی وجودندارد,تاریخ به عقب وزمان حمله اعراب به ایران برگشته ,وایرانیان درحال تارومارشدن هستند.دنیاهم نظاره گراین ظلم است,دیگرانسانیت تبدیل به افسانه شده,وافکارمردم جهان به جای مهربانی وهم نوع دوستی فقط مشغول ساخت جنگ افزارهای مدرن شده برای کشتار انسانهای بی گناه وهم نوع خود.نمیدانم در دنیاچه اتفاقی افتاده که همه فقط به کشتار دیگران فکرمیکنند.شایددلیل این مهم بعضی ازحکومتهاهستندکه نوپاوبی تجربه اندودر تلاش برای اثبات خودبه جهان هستند.که در اشتباهی بزرگ به سرمیبرندومیخواهندبا ریختن خون بی گناهان خودرابه اثبات برسانند.ای کاش کمی به یکدیگر می اندیشیدیم وراه درست راانتخاب میکردیم.
به امیدروزی که حکومتها بامردم بامهربانی
ایران دروحشت مراسم 7آبان ....
ما را در سایت ایران دروحشت مراسم 7آبان . دنبال میکنید
برچسب: کجاچنین, نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 15:36