مسئول ریختن خون مردم بیگناه درخاورمیانه کیست.

خرید بک لینک
درودبرپارسی زبانهای جهان,,,سالیان درازی است که کشتارمردم بیگناه خاورمیانه شروع شده وبنظرمیرسدقصدپایان دادن هم ندارند. اماجوابگوی این خونهای برزمین ریخته فقط دولتهای حاکم برکشورهای خاورمیانه هستند, زیراتمام دولتها سالیان درازی است که نقض قانون اساسی کشوروبی توجهی به حق وحقوق شهروندی رادرسرلوحه ی کارخود قرارداده اند.وبعضاًقسمتهایی ازقانون اساسی رانادیده گرفته اند.ورفتارهایی قانونی وطبق قانون اساسی کشورراخلاف قانون تلقی وباآن برخوردغیرقانونی میکنند، اماچاره چیست؟ وتاچه وقت بایداین بی قانونی رانظاره کردوساکت ماند؟ دولتهای خاورمیانه ارتش کشورراشخصی ومختص بخودبارآورده اند.وبرخلاف رسم دنیاارتش که بایدجانفداوپیشمرگ ملت باشد،متاسفانه درنقض قانون دولتهارایاری میکنندواسلحه به روی مردم میکشندوخون ملت رامیریزند. باتوجه به این ظلم وبی عدالتی وتبدیل نقض قانون به یک قانون،ملتهادرخاورمیانه باید هماهنگ شوندوتمام دولتهای متخلف راپایین بکشندوقدرت رادردست بگیرند.زیراسالیان درازی است که خون مارامیریزندوپایان هم ندارد.پس بگذاریددریک روزبمیریم اما بچه های مادرآینده کشته نشوندودرآرامش زندگی کنند.درخاورمیانه همه بنام اسلام یادرپناه اسلام مردم راقتل عام میکنند.نمیدانم تفاوت بین دولتها وگروههای تکفیری مثل داعش چیست؟هردوخون مردم رامیریزندوهردوهم پرچم اسلام رادردست دارند.سیاست هم به نامردی کشیده شده است.قضاوت رابه شما میسپارم.

ابـــــــــوذراســــتـــــخــــــر

ایران دروحشت مراسم 7آبان ....

ما را در سایت ایران دروحشت مراسم 7آبان . دنبال می‌کنید

برچسب: درخاورمیانه, نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 15:36

صفحه بندی