ایران دروحشت مراسم 7آبان .

خرید بک لینک
رهبرجمهوری اسلامی درجه ارتشبدی رادراولین روزماه٩٦/9/1به قاسم سلیمانی اعطاکردودرروزهای آتی قرارشدطی مراسمی به اطلاع عموم برسد.که نقل اززبان سپاه شد که دلیل این درجه به اوقولی بودکه دادکه تا دوماه دیگرداعشی وجودنداردوبه قول خود عمل کرد.اماجالب اینجاست که چراسپاه قدس طی چندسال گذشته این قول رانداد وعمل نکرد.زیرادرسالهای قبل تحلیلگرسرشنا س غرب درموردفعل وانفعالات سوریه نوشت هدف اصلی درنبردسوریه سرنگونی اسدنیست.بلکه هدف اصلی ازبین بردن ایران است.رابرت فیسک روزنامه نگارسرشناس انگلیس درمقاله ای باعنوان جنگ ـ نفاق و دروغ درسوریه که درروزنامه ایندیپندت انتشاریافته.مینویسدآیاتاکنون درخاورمیانه جنگی چنین ریاکارانه وجودداشته است.آیا نبردی چنین بزدلانه فاقداصول اخلاقی و همراه بالفاضی های کاذب وتحقیرآشکاروجود داشته است.که این هشداری بزرگ به حکومت ایران بود.وازآنجاکه نقش ارتباطی سوریه میان ایران وحزب الله ایجادموازنه قدرت درمنطقه وجلوگیری ازپیشبردمنافع آمریکاواسرائیل درمنطقه مهمترین عاملی است که ایران رابه حمایت ازسوریه وامیدارد وایران نیازبه وجودداعش داشت تابهانه ای باشدبرای حضورنظامی درمنطقه وجلوگیری ازحمله به ایران .که سپاه قدس ایران دراین زمینه خیلی هوشیارانه عمل کردوقدرت نمایی نمود.وجالبتراینکه دراکثرکشورهای خاورمیانه محرمانه گروههای مردمی تشکیل دادباهدف ایستادن خودشان درمقابل حکومتشان .ورا ایران دروحشت مراسم 7آبان ....ادامه مطلب

ما را در سایت ایران دروحشت مراسم 7آبان . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: شنبه 2 دی 1396 ساعت: 11:10

درود....من سیاسی نیستم,اماراه رفتن،نشستن,خوا بیدن,بیدارشدن,غذاخوردن وووو.خلاصه بدون این که ازسیاست چیزی بدانم به شکل حرفه ای وارد سیاست شده ام.چون درکشورمن که اسلامی هم میباشدچیزهای عجیبی به قانون تبدیل شده مثل رشوه دادن ,دروغ گفتن,اختلاس,فساد,فحشا,ز ایران دروحشت مراسم 7آبان ....ادامه مطلب

ما را در سایت ایران دروحشت مراسم 7آبان . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: شنبه 27 آبان 1396 ساعت: 12:36

درود....درجامعه ایران زیاداین جمله شنیده میشودکه چرادولت دراین شرایط سخت وبحران اقتصادی حق وحقوق واموال ملت رادرسوریه خرج میکند,ودیگراعتراض هایی این چنین.....وامالازم است که ملت مظلوم وامااگرجسارت نباشدخرافاتی ایران بدانند, که این تحل ایران دروحشت مراسم 7آبان ....ادامه مطلب

ما را در سایت ایران دروحشت مراسم 7آبان . دنبال می‌کنید

برچسب: حضورنظامی,درسوریه, نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 15:36

درودوسپاس برپارسی زبانها.تقریباًسی سال است که تحلیل گران وکار شناسان اوضاع خاورمیانه هرروزخبرازجنگ بین ایران وآمریکا میدهند.ودولتمردان آمریکا هم گزینه نظامی برای حمله به ایران راروی میزگذاشته اند.اماتاامروزباگذشت بیش از سی سال هیچگونه جنگی رابین این ایران دروحشت مراسم 7آبان ....ادامه مطلب

ما را در سایت ایران دروحشت مراسم 7آبان . دنبال می‌کنید

برچسب: خاورمیانه,وآمریکا, نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 15:36

درکشوری که من عمرم درآن به فنارفت, متاسفانه قانونمندنیست,ونقض قانون اساسی متدشده وباجرات میتوان گفت تبدیل به یک بندازقانون شده.ودرتمام ادارات وارگانهابه مردم زورگفته میشود.وهیچ مرجعی هم برای رسیدگی وجودندارد,تاریخ به عقب وزمان حمله اعراب به ایران برگ ایران دروحشت مراسم 7آبان ....ادامه مطلب

ما را در سایت ایران دروحشت مراسم 7آبان . دنبال می‌کنید

برچسب: کجاچنین, نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 15:36

صفحه بندی