غم وغصه ی ایران بردلم سنگینی میکند.

خرید بک لینک
درود....من سیاسی نیستم,اماراه رفتن،نشستن,خوا بیدن,بیدارشدن,غذاخوردن وووو.خلاصه بدون این که ازسیاست چیزی بدانم به شکل حرفه ای وارد سیاست شده ام.چون درکشورمن که اسلامی هم میباشدچیزهای عجیبی به قانون تبدیل شده مثل رشوه دادن ,دروغ گفتن,اختلاس,فساد,فحشا,زورگو یی.وازهمه مهمترقاضی درجایگاه خداقرارگرفته. نمیدانم جریان چیست.اماخوب میدانم که بایدرنگا رنگ زندگی.چون جرم یکرنگی اعدام است.دستگاه قضایی بدون حتی یکبا ربازجویی شاکی ومتهم رای صادرمیکند.جالبه نه.گفتم که قضات به جای خدا خداتکیه زده اند.درهمه جای دنیا رسم است که در جوارنیروهای مسلح وپلیس احساس امنیت کنی اما درکشوراسلامی من ناامن ترین محل جایی است که حتی یک پلیس یادرکل یک نفراز نیروهای مسلح در آن منطقه وجودداشته باشد.یابه زبان ساده تربگویم درجنگل ودرکنارشیروببروپلنگ وگرگ وغیره آرامش وامنیت بیشتری داری تادرشهرودرجوارآقایان.البته فکرمیکنم اینهاملت ایران راباجاقورت میدهندکه آمریکاواسرائیل حساب کارشان رابکنند.وای بر احوال ماونسلهای بعدازمابااین فرهنگ وخرافات دینی ومذهبی .ایرانی دیگرآن روزرانخواهددیدکه مثل دیگرملتهای جهان زندگی کند.ایرانی بایدمثل انسانهای نخستین به کوههاوزندگی غارنشینی بر گردد.آن دسته ازملت ایران که شیطان وهیچ مذهب وخودفروخته هستند.امادرکمال نامردی سیب زمینی داغ کرده برپیشانی زده اندوطوری نقش بازی میکنندکه گویی پاکترین انسان است.همین افراد دشمنان اصلی ایران وایرانی هستند.وخاک ایران را به بادخواهندداد.درکشورمن اسبان تیزرو ماندند,و خران لنگ لنگ لنگان باربه منزل بردند.غم وغصه ها بردلم سنگینی میکندومراتوان سخن گفتن نیست.

اهورامزدای پاک نگهدارتان.

ایران دروحشت مراسم 7آبان ....

ما را در سایت ایران دروحشت مراسم 7آبان . دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: شنبه 27 آبان 1396 ساعت: 12:36

صفحه بندی