درود....درجامعه ایران زیاداین جمله شنیده میشودکه چرادولت دراین شرایط سخت وبحران اقتصادی حق وحقوق واموال ملت رادرسوریه خرج میکند,ودیگراعتراض هایی این چنین.....وامالازم است که ملت مظلوم وامااگرجسارت نباشدخرافاتی ایران بدانند, که این تحلیل وتفسیرشان کاملااشتباه است, واگرباانصاف قضاوت کنیم متوجه میشویم که ایران سوریه راقربانی وفدای خودش کرد تابتواندبه اسرائیل نزدیک شودوتحرکات نظا می اسرائیل رارصدکند.سوریه شاهرگ حیاتی ایران است,ودروازه ورودبه دنیای اعراب.ایران باهوشیاری کامل جنگ راازمرزها ی خوددورکرده وبه خاک سوریه وعراق ویمن وووکشانده.وایران بااین قدرت نظامی بالا و به روزاین توان راداردکه گروه تکفیری داعش راظرف چندساعت بطورکامل و100درصد نابودکند,امامهم اینجاست که ایران برای ماندن درسوریه وخنثی کردن سیاستهای نظا می اسرائیل :آمریکاوعربستان فعلانیازبه وجودگروههایی مثل داعش دارد.چون اگر جنگ درسوریه وعراق پایان یابدایران باید سوریه وعراق وووراترک کند.که دراینصورت احتمال حمله به ایران درحد99 درصدافزایش می یابد.امروزدلیل امنیت ایران حضور نظامی اش درسوریه وعراق است.ودرنتیجه متوجه میشویم که سوریه فدای ایران شده... ادامه دارد.
ایران دروحشت مراسم 7آبان ....
ما را در سایت ایران دروحشت مراسم 7آبان . دنبال میکنید
برچسب: حضورنظامی,درسوریه, نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 15:36