
درکشوری که من عمرم درآن به فنارفت, متاسفانه قانونمندنیست,ونقض قانون اساسی متدشده وباجرات میتوان گفت تبدیل به یک بندازقانون شده.ودرتمام ادارات وارگانهابه مردم زورگفته میشود.وهیچ مرجعی هم برای رسیدگی وجودندارد,تاریخ به عقب وزمان حمله اعراب به ایران برگ...
ادامه مطلب