درود....درجامعه ایران زیاداین جمله شنیده میشودکه چرادولت دراین شرایط سخت وبحران اقتصادی حق وحقوق واموال ملت رادرسوریه خرج میکند,ودیگراعتراض هایی این چنین.....وامالازم است که ملت مظلوم وامااگرجسارت نباشدخرافاتی ایران بدانند, که این تحل...